Procams
Afhalen
Waar is Pro-cams.nl gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Rotterdam. Ons adres is:
Procams.nl
Meyenhage 318
3085CH Rotterdam
Wat zijn de openingstijden?
Onze openingstijden zijn op werkdagen van maandag t/m zaterdag van 11:00 tot 18:00 uur. Ahalen is evt mogelijk op afspraak Het is raadzaam om van te voren te bellen.
Voor het bezichtigen van de showroom kan er eventueel een afspraak gemaakt worden op zaterdag.
Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?
Ja, dat is mogelijk. Bestel eenvoudig via onze webshop en kies bij de bezorgopties voor Afhalen in showroom. Bij de betaalmethode kies uw voor 'Bankoverschrijving'. Wij leggen uw bestelling klaar en wanneer uw deze komt ophalen kunt u contant betalen. Er is eventueel een pinautomaat in de buurt.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer u niet tevreden bent over uw aankoop dan kunt u uw aankoop tot 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren! In deze periode kunt u uw bestelling onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking terugsturen.
Uw dient de verkregen factuur of pakbon mee te sturen met uw retour. De factuur heeft u per e-mail ontvangen, de pakbon is met de bestelling meegezonden. Om sneller uw retour te kunnen verwerken verzoeken wij uw om op de bon aan te geven waarom het artikel retour komt.
Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Bent u dus niet tevreden over uw aankoop of een gedeelte van uw aankopen, dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen. In sommige gevallen kunnen wij in overleg uw producten kosteloos terugnemen. In alle andere gevallen zijn de kosten voor het retourneren voor rekening van de klant.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt wordt deze binnen 10 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. U ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het bedrag zal dan binnen 10 werkdagen teruggestort worden op uw rekeningnummer.
Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat uw de aangegeven procedure volgt en de factuur of pakbon mee verzendt met daarop de reden waarom het artikel retour komt.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neem contact met ons op, wij proberen u dan verder te helpen.
Waar kan ik een klacht uiten?
Heeft u een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over (de bezorging van) uw bestelling? Voor het aanmelden van een klacht (of defect) geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken uw om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen twee maanden, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of per e-mail. Zie onze klantenservice voor onze contactgegevens en openingstijden.
We reageren zo spoedig mogelijk op uw klacht en zullen, in overleg met u, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien u de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij u uw factuurnummer en telefoonnummer (geef desgewenst aan op welk tijdstip uw bereikbaar bent) te vermelden zodat wij contact met u kunnen opnemen. We hanteren een maximum reactietermijn van 5 werkdagen.